Idag den 15/10-09

Hejj;)
Idag har jag varit hemma hos Lovisa!
Vi hade jätte roligt.
Vi fotade varandra, hoppade studds matta, åt lite choklad, spelade spel.
Du anar nog inte hur roligt det var.
Men det roliga tar ju någon gång slut, för oss så tog det roliga slut när pappa kom och hämtade mig.
Vi var oxå inne på: www.bfflm.bloggen.se www.gosupermodel.com www.google.se www.bilddagboken.se
Om du undrar vad jag heter på bdb så heter jag: TheBestGirls
och min kompis heter: Litzeen13
Du får gå in och titta på våra super snygga bilder;)
Dom är bara så SNYGGA!
Till middag så åt jag pizza, det var gott.
Min kompis åt, hon vet inte vad det heter.

Jag är bara så hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0