Idag den 9/5 - 09

Heej !
Idag så vaknade jag kl: 07.51.
Efter så gick jag upp och tittade på tv.
Sedan kl: 9.25 så åt vi frukost, till frukost så åt jag: 2 rostade macker och ett ägg.
Sedan kl: 10.45 så åkte Hanna och hämtade mig, för vi skulle åka och handla en present åt Sarah.
Efter vi hade handlat en present till henne så åkte vi till bowling kalaset.
Vi hade SUPER roligt på bowlingen. Till mat så fick vi taco bufé, det var gott.
Efter bowling kalaset så åkte Hanna hem till mig. Vi bestämde oss att vi skulle byggga en .... ( får inte berätta vad det är )
Lite senare, ungefär kl: 16.00 så åkte Hanna hem.
Då gick jag in och satt lite vid datorn.

Mvh// Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0